OPATŘENÍ DĚKANA č. 12/2005 Provedení inventarizace pro rok 2005 (24.10.2005) ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Č.j. 2381 / 05 V Praze dne 24. 10. 2005 OPATŘENÍ DĚKANA č. 12/2005 Provedení inventarizace pro rok 2005 Ve smyslu § 29 a § 30 zákona o účetnictví č.563/1991 Sb. v platném znění a v souladu s Opa č. 23/2004 přikazuji provést ke dni roční účetní závěrky, tj. k  31.12.2005 inventarizaci hospodářských prostředků Univerzity Karlovy v Praze - Katolické teologické fakulty. ****************************************************************************************** * čl. 1 ****************************************************************************************** K jejímu provedení zřizuji: Ústřední inventarizační komisi ve složení: předseda: Mgr.Petr Šimůnek členové:   předsedové dílčích inventarizačních komisí ****************************************************************************************** * čl. 2 Dílčí inventarizační komise ( dále jen „DIK“ ), a to: ****************************************************************************************** *========================================================================================= * 1. DIK pro veškerý hmotný i nehmotný majetek *=========================================================================================  ve složení: vedoucí: Mgr. Petr Šimůnek členové: PhDr. Zdeňka Čekalová,  Mgr. Pavel Kříž, Helena Kodalíková, Jaroslav    Kencl, Mg Pichl, Mgr. Eva Loubová, Mgr. David Svoboda, Mgr. Jiří Kelbl Fyzická inventura se provede k datu 30. 11. 2005 a to v době od 7.11.2005 do 9.12.2005. Zj stav porovná DIK se stavem v účetnictví a v operativní evidenci. Případné rozdíly přešetří v inventarizačním zápise s vysvětlením a návrhy na vypořádání. Dále bude komise zjišťovat přebytečnost nebo neupotřebitelnost majetku. DIK vypracuje místní seznamy a inventurní soupisy skutečných stavů majetku a spolu s inven zápisem je předá Ústřední inventarizační komisi do 16.12.2005. *========================================================================================= * 2. DIK pro pokladní hotovost a ceniny *========================================================================================= ve složení: vedoucí: ing. Procházková Eva členové: Zdeňka Trojanová, Mgr.Bednaříková Lidmila Inventarizace bude provedena v termínu, který určí předseda Ústřední inventarizační komise 31.12.2005. Inventarizační zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 3.1.2006. *========================================================================================= * 3. DIK pro dokladovou inventuru veškerých pohledávek a závazků a peněžních prostředků na účtech *========================================================================================= ve složení vedoucí: JUDr. Slavíčková Isabella členové: ing. Procházková Eva, Mgr.Bednaříková Lidmila Inventarizační soupisy a zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 13.1.2006. ****************************************************************************************** * čl. 3 ****************************************************************************************** Ústřední inventarizační komise vypracuje souhrnný inventarizační zápis a ten mi se všemi s Dílčích inventarizačních komisí předá do 16.1.2006. ****************************************************************************************** * čl. 4 ****************************************************************************************** Povinné proškolení všech členů inventarizačních komisí o jejich kompetencích a odpovědnost cílech prováděných inventarizací se koná v ponělí 7.11.2005 v 10 hod. v kanceláři tajemník Prof. PhDr. Ludvík Armbruster děkan