OD 7/2009 Provedení inventarizace pro rok 2009 ****************************************************************************************** * Provedení inventarizace pro rok 2009 ****************************************************************************************** Číslo jednací:  2179/09 V Praze 13. listopadu 2009 OPATŘENÍ DĚKANA č. 7/2009 Provedení inventarizace pro rok 2009 Ve smyslu § 29 a § 30 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a v souladu s Op č. 23/2004 a 28/2006 přikazuji provést ke dni roční účetní závěrky, tj. k 31. 12. 2009 inv veškerých hospodářských prostředků Univerzity Karlovy v Praze - Katolické teologické fakul *========================================================================================= * čl. 1 *========================================================================================= K jejímu provedení zřizuji: Ústřední inventarizační komisi ve složení: předseda: Mgr. Jana Benešová členové: předsedové dílčích inventarizačních komisí *========================================================================================= * čl. 2 *========================================================================================= Dílčí inventarizační komise (dále jen „DIK“), a to: 1) DIK pro veškerý hmotný i nehmotný majetek ve složení: Vedoucí:                                       Jedlička František Členové:                                       Čekalová Zdeňka PhDr.                                                     Fišer Stanislav                                                     Kelbl Jiří Mgr.                                                     Kodalíková Helena                                                     Kolodrubec Aleš Ing.                                                     Štec Roman (ÚVT s.r.o.)                                                     Wagnerová Běla Fyzická inventura se provede k datu 30. 11. 2009 a to v době od 13. 11. 2009 do 16. 12. 20 fyzický stav porovná DIK se stavem v účetnictví a v operativní evidenci. Případné rozdíly uvede v inventarizačním zápise s vysvětlením a návrhy na vypořádání. Dále bude komise zjiš přebytečnost nebo neupotřebitelnost majetku. DIK vypracuje inventurní soupisy skutečných stavů majetku a spolu s inventarizačním zápise Ústřední inventarizační komisi do 31. 12. 2009. Ekonomické oddělení vypracuje místní seznamy do 31. 1. 2010. 2) DIK pro pokladní hotovost a ceniny ve složení: Vedoucí:                                       Bednaříková Lidmila Mgr. Členové:                                       Procházková Eva, Ing.                                                     Trojanová Zdeňka Inventarizace bude provedena v termínu, který určí vedoucí DIK, nejdéle však do 31. 12. 20 Inventarizační zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 8. 1. 2010. 3) DIK pro dokladovou inventuru veškerých pohledávek a závazků a peněžních prostředků na b ve složení: Vedoucí:                                       Prokošová Soňa, Ing. Členové:                                       Procházková Eva, Ing.                                                     Bednaříková Lidmila Mgr. Inventarizační soupisy a zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 10. 2. 2010. *========================================================================================= * čl. 3 *========================================================================================= Ústřední inventarizační komise vypracuje souhrnný inventarizační zápis a ten mi se všemi s Dílčích inventarizačních komisí předá do 16. 2. 2010. *========================================================================================= * čl. 4 *========================================================================================= Povinné proškolení všech členů inventarizačních komisí o jejich kompetencích a odpovědnost cílech prováděných inventarizací se koná v pátek 13. 11. 2009 v 11 hod. v kanceláři tajemn Prof. PhDr. Ludvík Armbruster děkan