OPATŘENÍ DĚKANA č. 8/2015 Provedení inventarizace pro rok 2015 ****************************************************************************************** * OPATŘENÍ DĚKANA č. 8/2015 Provedení inventarizace pro rok 2015 ****************************************************************************************** Číslo jednací:  1589/15 V Praze dne 23. 11. 2015 OPATŘENÍ DĚKANA č.  8/2015 Provedení inventarizace pro rok 2015   Ve smyslu § 29 a § 30 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a v souladu s Op č. 23/2004 a 28/2006 přikazuji provést ke dni roční účetní závěrky, tj. k 31. 12. 2015 inv veškerých hospodářských prostředků Univerzity Karlovy v Praze - Katolické teologické fakul ****************************************************************************************** * čl. 1 ****************************************************************************************** K jejímu provedení zřizuji: Ústřední inventarizační komisi ve složení: předseda: Mgr. Jana Benešová členové: předsedové dílčích inventarizačních komisí ****************************************************************************************** * čl. 2 ****************************************************************************************** Dílčí inventarizační komise (dále jen „DIK“), a to: 1) DIK pro veškerý hmotný i nehmotný majetek ve složení: Vedoucí:                                     Jedlička František Členové:                                     Čekalová Zdeňka PhDr.                                                     Novotný Jiří, Mgr.                                                     Kodalíková Helena                                                     Štec Roman (ÚVT s.r.o.)                                                     Mikeš Petr Ing. Fyzická inventura se provede k datu 18. 12. 2015 a to v době od 25. 11. 2015 do 15. 12. 20 fyzický stav porovná DIK se stavem v účetnictví a v operativní evidenci. Případné rozdíly uvede v inventarizačním zápise s vysvětlením a návrhy na vypořádání. Dále bude komise zjiš přebytečnost nebo neupotřebitelnost majetku. DIK vypracuje inventurní soupisy skutečných stavů majetku a spolu s inventarizačním zápise Ústřední inventarizační komisi do 31. 12. 2015. Ekonomické oddělení vypracuje místní seznamy do 29. 1. 2016. 2) DIK pro pokladní hotovost a ceniny ve složení: Vedoucí:                                     Prokošová Soňa, Ing .Členové:                                     Procházková Eva, Ing.                                                     Jiří Novotný, Mgr. Inventarizace bude provedena v termínu, který určí vedoucí DIK, nejdéle však do 31. 12. 20 Inventarizační zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 6. 1. 2016. 3) DIK pro dokladovou inventuru veškerých pohledávek a závazků a peněžních prostředků na b ve složení: Vedoucí:                                     Jiří Novotný, Mgr. Členové:                                     Procházková Eva, Ing.                                                     Prokošová Soňa, Ing. Inventarizační soupisy a zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 29.1. 2016. ****************************************************************************************** * čl. 3 ****************************************************************************************** Ústřední inventarizační komise vypracuje souhrnný inventarizační zápis a ten mi se všemi s Dílčích inventarizačních komisí předá do 2. 2. 2016. ****************************************************************************************** * čl. 4 ****************************************************************************************** Povinné proškolení všech členů inventarizačních komisí o jejich kompetencích a odpovědnost cílech prováděných inventarizací se koná v úterý 25. 11. 2015 v 10 hod. v kanceláři tajemn ThLic. Prokop Brož, Th.D. děkan