Výukové materiály ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** I. - VI. • P3_DP1_KA4_ Techniky malby I. [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1OXy_bGc1woGHWKZAbXqbEFGIXWM5EbRt/edit#slide=id.p1"] • P4_DP1_KA4_Techniky malby II. [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/14zLgUj54SjlAP00DhiTBXl9hcTFiX5Hf/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA4_Techniky malby III. [ URL "https://docs.google.com/presentation/d/1ZIkbcwdJyK XGpq_sK0O/edit?usp=share_link&ouid=113159229124148950741&rtpof=true&sd=true"] • P3_DP1_KA4_Techniky malby IV. [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1wWLW9OqOzBmfUs8RBGkondDV5pliwMvs/edit?usp=share_link&ouid=113159229124148950741&rtpof VII. • P2_DP2_KA4_obchod s uměleckými díly [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1eXFinNR4MlKXEi0OEds9zgMf_bK-zOVU/edit#slide=id.p2"] • P1_DP1_KA2_ Wilhelm von Bode [ URL "P1_DP1_KA2_ Wilhelm von Bode"] • P2_DP1_KA2_ Max Friedländer [ URL "https://docs.google.com/document/d/196qixyS-aTatJsETA edit"] • P2_DP1_KA2 Bernard Berenson a Roberto Longhi [ URL "https://drive.google.com/drive/ folders/1IWv9EDKvABN4FO8MfB5CKg8KBtwQbLAS"] • P9_DP1_KA6_Introduction in the Connoisseurship of Rudolfine Art [ URL "https://docs.goog d/1pyERJmJkG99xGQEVtFRDevPh-TjJ3kww/edit"] • P10_DP1_KA6_Introduction in the Connoisseurship of Rudolfine Art [ URL "https://docs.goo presentation/d/1N_LZzxyCjXZgEgGDuu63zSfwqr5s3-WL/edit#slide=id.p1"] • P10_DP1_KA6_Introduction in Connoisseurship Religious and Mythological Painting [ URL "h docs.google.com/document/d/1VHgpg3TfbeoNXlWnX2txlQSAXXiKdfQj/edit"] • P11_DP1_KA6_Introduction in Connoisseurship Mythological and Religious Paintings [ URL "https://docs.google.com/presentation/d/1HrNFvAqBrRBsmPDnIMyASaQl2PaW6GG4/edit? usp=share_link&ouid=113159229124148950741&rtpof=true&sd=true"] VIII. • P1_DP1_KA2_ Kresebne materiály v období renesance - suchá media [ URL "https://docs.goog d/1Oe7s1_5LiZVIWLepLLme4biCn7kXlcPr/edit"] • P2_DP1_KA4_Metody průzkumu objektů [ URL "https://docs.google.com/document/ d/1Oe7s1_5LiZVIWLepLLme4biCn7kXlcPr/edit"] • P5_DP1_KA6_prezentace textu prednasky (Úvod) [ URL "https://docs.google.com/document/ d/1zL0oHoRwmZMz9KBzUoqvUsIoww__NsKk/edit"] IX. • P1_DP1_KA2_ Kresebné materiály v období renesance – mokrá kreslící media [ URL "https:// document/d/1sVNvP_7WoqeVfSqucz8zrCIH994Ue_nZ/edit"] • P2_DP1_KA4_ Ošetření sbírkových předmětů [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1Fg0sSop8LNirY8nRHoOI6e522Zi7XNNj/edit#slide=id.p1"] • P4_DP1_KA6_Zahraničí malíři na Rudolfově dvoře [ URL "https://docs.google.com/document/ d/16DshRiG6PLGgSebir5PrrZiqgMQltxoV/edit"] • P5_DP1_KA6_ Zahraničí malíři na Rudolfově dvoře (prezentace) [ URL "https:// docs.google.com/presentation/d/1R0X6uTEQr9qRFIfD2aoByCCSm2BVl1b1/edit? usp=share_link&ouid=113159229124148950741&rtpof=true&sd=true"] X. • Způsob a podmínky uložení uměleckých děl na papíře [ URL "https://docs.google.com/docume d/18uZzmuwo6VtMBaOyyPNDDhoAng-VO2ee/edit"] • P1_DP1_KA2_Prostředky pro kresbu [ URL "https://docs.google.com/document/ d/1K00L8Sy3nmAPqFI0bJkwK1lqh9x8hO0Y/edit?usp=share_link&ouid=113159229124148950741&rtpof • P3_DP1_KA4_Znalectví italské renesanční kresby I – Michelangelovy kresby [ URL "https:// presentation/d/1u5Ff_iaNPYg1wEPh5woyw0VsChi4Tp3l/edit#slide=id.p2"] • P4_DP1_KA4 Znalectví italské renesanční kresby II – Raffaelovy kresby [ URL "https://doc presentation/d/1EZRVMkD5gdANDbYZJrWCWZYlb7k7C0yv/edit#slide=id.p1"] • P5_DP1_KA6_ Spaces for collection [ URL "https://docs.google.com/document/d/1ovEaa-vIc4r HgpNi_0R2qdV0G/edit"] XI. • P1_DP1_KA2_Znalectví malby [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/10nE_c7iKt34naaH3DO1f0vQlAZ9DOCtk/edit#slide=id.p1"] • P2_DP1_KA4_Znalectví malby 2. část kulturně historický a stylový rozbor [ URL "https://d document/d/16xEkbwE2b6j4kyznFvvrbTjmSHCvsiFq/edit"] • P3_DP1_KA6_Scientific Detection of Forgery in Paintings Part 1 [ URL "https://docs.googl d/1-tgCpA2lhyK92SUyWLtArGaTRYpDrmOp/edit"] XII. • P1_DP1_KA2_výstavba obrazu [ URL "https://docs.google.com/document/d/1a5-Nqc_wZ8YayEI4ti edit#heading=h.gjdgxs"] • P2_DP1_KA4_ Znalectví kresby 16. století ve vztahu k dobové malbě [ URL "https://docs.go presentation/d/1OqLCJbJFKnKqm90eDjPrDwkOUS7sT6VD/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA6_Inside of the frame [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1OqLCJbJFKnKqm90eDjPrDwkOUS7sT6VD/edit#slide=id.p1"] XIII. • P1_DP1_KA2_Znalecká metoda a Giovanni Morelli [ URL "https://docs.google.com/document/ d/14wxzH5AG3SHo3xaQG2y8LJVy4GuIz9BM/edit"] • P2_DP1_KA4_Wilhelm von Bode a Max Friedländer [ URL "https://docs.google.com/presentatio d/1XwbImlj7dFBdG5mgT3rtpkKYLaB2ABHX/edit#slide=id.p1"] • P4_DP1_KA6_Approach for study painting technique [ URL "https://docs.google.com/presenta d/1W2IK2Rpg4Ns7JP94HhyEsWzMa-_UTC9a/edit#slide=id.p1"] XIV. • P1_DP1_KA2_Znalectví raně barokní české kresby – Karel Škréta [ URL "https://docs.google d/1hlBUZaKjxYPXGePT7C-1Nd9VfvR3asHU/edit#heading=h.gjdgxs"] • P2_DP1_KA4_Chemicko-technologický průzkum [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1RmmScsqANvYCUpQoIdGLQFvWvYYwXEsr/edit#slide=id.p2"] • P4_DP1_KA6_ The Importance of Drawings and Underdrawings in the Northern Renaissance Art docs.google.com/document/d/1d0Hm3DR_4v7ILslSEgWBbkwO0F0FtHsX/edit#heading=h.gjdgxs"] XV. • P1_DP1_KA2_Lekce znalectví Kresby Karla Škréty [ URL "https://docs.google.com/document/ d/1d0Hm3DR_4v7ILslSEgWBbkwO0F0FtHsX/edit#heading=h.gjdgxs"] • P2_DP1_KA4_Vincenc Kramář a Jaromír Neumann – osobnosti českého znalectví malby ve 20. s "https://docs.google.com/document/d/19RqVZNmhZo4gyr9wwqYq21AG5FUdl0c7/edit#bookmark=id.g • P3_DP1_KA4_Vincenc Kramář a Jaromír Neumann (prezentace) [ URL "https://docs.google.com/ d/1qTXHCYkNHOCh8FSjVUzQ3vD2QP9DjF2D/edit?usp=drive_web&ouid=113159229124148950741&rtpof= • P4_DP1_KA6_ How to read a Renaissance painting [ URL "https://docs.google.com/presentati d/1EqQdCzRgSREUR69A-S5NDkrGCyv-nEF-/edit#slide=id.p1"] XVI. • P1_DP1_KA2_Lekce znalectví_Technika Boccaccinových kreseb [ URL "https://docs.google.com d/1wPq2i48OBkwLZgpMPDhfONkvR_EtsMZK/edit"] • P2_DP2_KA4_obchod s uměleckými díly [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1eXFinNR4MlKXEi0OEds9zgMf_bK-zOVU/edit#slide=id.p1"] • P4_DP1_KA6_The Enviroment, Monitoring Temperature and Relative Humidy [ URL "https://doc presentation/d/1eXFinNR4MlKXEi0OEds9zgMf_bK-zOVU/edit#slide=id.p1"] • P5_DP1_KA6_Non-invasive methods of painting examination – Infrared reflectography (IRR)P invasive methods of painting examination – Infrared reflectography (IRR) [ URL "https:// document/d/1ngN4_P52arWFKI1qERVcX96N-AQBWB7g/edit"] XVII. • P3_DP1_KA6_Non-invasive method of examination of painting; infrared reflectography [ URL drive.google.com/file/d/1vpeSpYfxzY2VtZyHY-1z3Ewyj_FuPHT1/view"] • A previously unpublished drawing by Gregorio de Ferrari for the ceiling fresco in the Pa Senarega in Genoa [ URL "https://docs.google.com/document/d/19TmcuobKDfd00gRvwXDeZbEpq3X XVIII. • P1_DP1_KA2_Kunstkomora [ URL "https://docs.google.com/document/d/19TmcuobKDfd00gRvwXDeZb edit#"] • P2_DP1_KA4_Sbírky Rudolfa II. [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1wDokPjd8CM-9g2Ae3SxLVZb4Q5Dmn4Gm/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA6_Mounting Papers – A Valuable Fitness to the History of Renaissance Drawings [ docs.google.com/presentation/d/1wwzhufe4-7mHdUwzzy-PD8N8PmV7g8IC/edit#slide=id.p1"] • P4_DP1_KA6_Mounting Papers – A Valuable Fitness to the History of Renaissance Drawings [ docs.google.com/document/d/12yA9NVhezQnbOPuFmSSl46nvDFOLcOAt/edit"] XIX. • P1_DP1_KA2_Cennino Cennini a kresba [ URL "https://docs.google.com/document/ d/19O7xBovvPr4YMYxlmhKqm6u-0y3qtvNe/edit"] • P2_DP1_KA4_Znalectví uměleckých děl na příkladu L. da Vinci [ URL "https://docs.google.c d/17Nr3Xjx1kIxR0sCtJwpMBCkpGeCA0fKB/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA5_informační plakát [ URL "https://drive.google.com/drive/ folders/1M__A_WR3y8RTg6XPX21DFJ9XTWDaBQLl"] • P9_DP1_KA6_An Unknown Drawing by Antonio Campi for a Vanished Fresco in the Cathedral in "https://docs.google.com/document/d/1O4eP1raLWds3rWdaRmoh9RPGvjGKH7el/edit"] XX. • P1_DP1_KA2_Sbírka kreseb arcibiskupství olomouckého [ URL "https://docs.google.com/docum d/1jsw6qwOXi45NQN1uFQX-aYK0c7b-f4bl/edit"] • P2_DP1_KA4_Kresby Pompea Batoniho ve vztahu k jeho malířskému dílu [ URL "https://docs.g presentation/d/1OHiI8LtUIhbVeg96eLNHSJF7EYCRT5T_/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA6_ Anton Kern and Carlo Maratti [ URL "https://docs.google.com/presentation/ d/1OHiI8LtUIhbVeg96eLNHSJF7EYCRT5T_/edit#slide=id.p1"] XXI. • P2_DP1_KA4_„Antonio Allegri, zvaný Correggio (asi 1489-1534), Mytologie a Alegorie [ URL docs.google.com/presentation/d/1qKXRzgRlz3V5pt4QVSmSr5wU80bYW54U/edit#slide=id.p1"] • P3_DP1_KA6_ „Scientific and technical Examination [ URL "https://docs.google.com/present YeRDhX0_7AwbvNWDM8MplxVbi_Jzhk/edit#slide=id.p1"] Projekt OP VVV Zkvalitnění pregraduální výuky orientované pro potřebu trhu práce V rámci p kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce Číslo projektu: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002362