OPATŘENÍ DĚKANA č. 15/2006 Provedení inventarizace pro rok 2006 (6.11.2006) ****************************************************************************************** * OPATŘENÍ DĚKANA č. 15/2006 Provedení inventarizace pro rok 2006 ****************************************************************************************** Č.j. 2488/06 Praze dne 6. listopadu 2006 OPATŘENÍ DĚKANA č. 15/2006 Provedení inventarizace pro rok 2006 Ve smyslu § 29 a § 30 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a v souladu s Op č. 23/2004 přikazuji provést ke dni roční účetní závěrky, tj. k  31. 12. 2006 inventarizac hospodářských prostředků Univerzity Karlovy v Praze - Katolické teologické fakulty. *========================================================================================= * čl. 1 *========================================================================================= K jejímu provedení zřizuji: Ústřední inventarizační komisi ve složení: předseda: Mgr. Petr Šimůnek členové:   předsedové dílčích inventarizačních komisí *========================================================================================= * čl. 2 *========================================================================================= Dílčí inventarizační komise ( dále jen „DIK“ ), a to: 1) DIK pro veškerý hmotný i nehmotný majetek  ve složení: Vedoucí: Jedlička František Členové: Čekalová Zdeňka PhDr. Kelbl Jiří Mgr. Kencl Jaroslav    Knoppová Hana Kodalíková Helena Rückl Jan Mgr. Svoboda David Mgr. Šiprová Eva Ing. Štec Roman Wagnerová Běla Fyzická inventura se provede k datu 30. 11. 2006 a to v době od 13. 11. 2006 do 8. 12. 200 fyzický stav porovná DIK se stavem v účetnictví a v operativní evidenci. Případné rozdíly uvede v inventarizačním zápise s vysvětlením a návrhy na vypořádání. Dále bude komise zjiš přebytečnost nebo neupotřebitelnost majetku. DIK vypracuje inventurní soupisy skutečných stavů majetku a spolu s inventarizačním zápise Ústřední inventarizační komisi do 15. 12. 2006. DIK vypracuje místní seznamy do 31. 1. 2007. 2) DIK pro pokladní hotovost a ceniny ve složení: Vedoucí: Procházková Eva Ing. Členové: Bednaříková Lidmila Mgr. Trojanová Zdeňka Inventarizace bude provedena v termínu, který určí vedoucí DIK, nejdéle však do 31. 12. 20 Inventarizační zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 3. 1. 2007. 3) DIK pro dokladovou inventuru veškerých pohledávek a závazků a peněžních prostředků na b ve složení: Vedoucí: Slavíčková Isabella JUDr. Členové: Procházková Eva Ing. Bednaříková Lidmila Mgr. Inventarizační soupisy a zápis předá DIK Ústřední inventarizační komisi do 12. 1. 2007. *========================================================================================= * čl. 3 *========================================================================================= Ústřední inventarizační komise vypracuje souhrnný inventarizační zápis a ten mi se všemi s Dílčích inventarizačních komisí předá do 16. 1. 2007. *========================================================================================= * čl. 4 *========================================================================================= Povinné proškolení všech členů inventarizačních komisí o jejich kompetencích a odpovědnost cílech prováděných inventarizací se koná v pondělí 13. 11. 2006 v 10 hod. v kanceláři taje Prof. PhDr. Ludvík Armbruster děkan