1. S. SOUSEDÍK: Valerianus Magni 1586-1661. férsuch einer Erneuerung der christlichen Philosophie im 17. Jahrhundert, hrsg. Klaus Schaller, Sankt Augustin, Verlag Hans Richarz 1982, 170 s. - Schriften zur Comeniusforschung, Band 13. VerOffentHchungen der Comeniusforschungsstelle im Institut fUr Piidagogik der Ruhr-Universitiit Bochum.
Ref:
-
H. G. Bloth, Zeitschriftfur Ostforschung 32, 1983, s. 140;
-
P. Fidelis, Wiener Provinzbote der Kapuziner 40, 1983, s. 374;
-
S. Wollgast, Daphnis 13, 1984, s. 622-629;
-
J. Cygan, Laurentianum 25, 1984, s. 491;
-
C. Berubé, Caudernos Salmantinos de Filosofia 11, 1984, s. 129;
-
A. Seifert, Historisches Jahrbuch 104, 1984, Nr. 1, s. 223-224;
-
P. R. Blum, Philosophische Rundschau 32, 1985, s. 291-293;
-
J. Reiter, Archiv fUr Kirchengeschichte Bďhmen-Miihren-Schlesief1 7, 1985, s. 306;
-
F. M. Krautsack, Studia Franciszkmískie 2, 1986, s. 322;
-
M. Daňhe!, Bohemia 27, 1986, s. 410.
2. S. SOUSEDÍK: Valerián Magni 1586-1661. Kapitola z kulturních dějin Čech 17. století, Praha, Vyšehrad 1983, 189 s.
Ref:
-
I.Polišenský, Lidová demokracie 9.10. 1983, s. 11; H.B., Svobodné slovo 7.12. 1983, s. 5; JKP, Zemědělské noviny 2.2. 1984;
-
V. P1acht, Kostnickéjiskry, 28.3. 1984, s. 3;
-
J. Válka, Vlastivědný věstnÍk moravský 36, 1984, s. 257;
-
R. Raková, AUC - HUCP 24/ I, 1984, s. 81-82;
-
P. Bělina, Československý časopis historický 32, 1984, s. 439;
-
J. Hanza1, Husitský Tábor 6-7, 1984, s. 518-519;
-
ph, Věda a život 44, 1984, s. 525;
-
A. Aduszkiewicz, Studiafilozoficzne 6, 1984, s. 222;
-
J. Cygan, Collectanea Franciscana 54, 1984,s. 201;
-
L. Bernát, Historický časopis SAV 33, 1985, s. 927;
-
F. Matějek, Časopis Matice moravské 104, 1985, s. 145;
-
D. Machovec, Acta universitatis Carolinae, Phil. et Hist., Studia philosophica 9, 1986, s. 125;
-
H. Bretfeldová, Sborník prací filozofickéfakultybrněnské univerzity B 32, 1985, s. 104;
-
J. Sivák, SCetH 17,1987, Č. 33, s. 129-131.
3. S. SOUSEDÍK: Walerian Magni, 1586-1661. Próba odnowieniafilozofii chrzescijmiskiej XVII wieku, prz. Krystyna Krzemieniowa, poslowiem opatrzyl
Z. Ogonowski, Warszawa, Polska akademia nauk, Instytut Filozofii i Socjologii 1991, 181 s. - Renesans i Reformacja. Studia z historii filozofii i idei, T. 5.
Ref.
-
V. Urbánek, FČ 40, 1992, Č. 4, s. 697-701.
4. S. SOUSEDÍK: Jan Duns Scotus. Doctor subtilis ajeho čeští žáci, Praha, Vyšehrad 1989, 341 s.
Ref.:
-
P. Spunar, Lidová demokracie 22.7. 1989, s. 5; J. Válka, Opus musicum 10, 1989, s. XL;
-
M. Oravcová, Filozofia (Bratislava) 47, 1992, s. 194;
-
J. Cygan, Studia Franciszkanskie 5, 1992, s. 350;
-
J. Pešková, Český časopis historický 90, 1992, Č. 3, s. 447.
5. S. SOUSEDÍK: Jsoucno a bytí. Úvod do četby sv. Tomáše Akvinského, Praha, Křesťanská akademie 1992, 109 s.
Ref.:
-
K. Šprunk, LF 117, 1994, Č. 1-2, s. 151-152.
6. S. SOUSEDÍK: René Descartes a české baroko, Praha, Filosofia 1996, 48 s. - Parva
phi1osophica sv. 9.
Ref.:
-
V. Urbánek, Tvar 8, 1997, Č. 3, s. 22; V. Schifferová, AC 12 (XXXVI), 1997, s. 265-271;
-
T. Nejesch1eba, SCetH29, 1999, Č. 61, s. 121-122.
7. S. SOUSEDÍK: Filosofie v českých zemích mezi středověkem a osvícenstvím, Praha, Vyšehrad 1997, 295 s.
Ref.:
-
Z. Hojda, Dějiny a současnost 20, 1998, Č. 2, s. 61-62;
-
V. Urbánek,LF 121, 1998, Č. 1-2, s. 147-152;
-
T. Nejesch1eba, SCetH 29, 1999, Č. 61, s. 135-139;
-
T. G1ombíček, AC 13 (XXXVII), 1999, s. 224-230;
-
M. Nod1, Nové knihy 37, 1997, Č. 44, s. 2;
-
M. Jungmann, Literární noviny 8, 1997, Č. 43, s. 16;
-
O. Mádr, Teologické texty 10, 1999, Č. 1, s. 35.
8. S. SOUSEDÍK: Učení o eucharistii v díle M Jana Husa, Praha, Vyšehrad 1998, 77 s.
Ref.:
-
J. Ba1cárek, Teologické texty 9, 1998, Č. 3, s. 105;
-
M. NodI, Souvislosti, 1999, Č. 1, s. 270-274; tamtéž, Č. 2, s. 213-216;
-
- v r k -, Český zápas 78, 1998, Č. 10, příloha s. 2.
|